julian

http://www.marca.com/2010/01/16/motor/rallies/1263660224.html
http://www.lavozdegalicia.es/deportes/2009/01/15/00031232033939155879764.htm
- O titular é informativo ou intenta ser rechamante? Condiciona a interpretación da noticia?
É un titular informativo

- A noticia infórmanos sobre as cuestións clave duns feitos recentes?
Si, informanos sobre feitos recentes.
- Cales son?

QUEN:
O protagonista é Carlos Sainz

QUE:
De que gañou o Dakar

ONDE:
En Africa (Mauritania)

CANDO:
Na fin de semana.

COMO:
Gañou cunha ventaxa de 2'12'' sobre o 2º
POR QUE:
Porque foi moi regular e consiguiu facer o mellor tempo.

- Ten entrada (lead) ou adianto? Reprodúcea aquí ou, se non a ten, escríbea ti:
Si.
Carlos Sainz estrena el palmarés nacional en coches mientras Coma vive un calvario de sanciones y acusaciones

- Hai algunha valoración ou opinión, o xornalista deixa ver que lle parecen os feitos por medio de recursos de modalización?
Non

- Ten fotografía/imaxes? Se si, cres que é obxectiva ou subxectiva (mostra algunha postura ante a noticia)?
Si, e subxectiva.
Si mostra unha postura ante a noticia de ben estar.

Explica cal é o interese da noticia, por que pode ser importante que a xente a lea/escoite/vexa.
O importante da noticia e que é o 1º corredor español que consigue gañar o Dakar por iso é interesante que os españois se enteren da importancia desta victoria.

Nese sentido, os datos son suficientes? Que sería interesante ampliar?
Si son suficientes.

Os titulares son distintos, e a información non é igual.
A do Marca é máis obxetiva mentras que o da Voz de Galicia é máis subxetivo porque valora o positivo e o negativo dos resultados.
A noticia non sae no titular do medio dixital en ningun dos dous periódicos. Na voz de galicia está na seción de deportes sin destacar, como outra calqueira, mentras que no marca solo con entrar no apartado "motor" xa sae como noticia principal, é moito máis facil de localizar.
É máis longa a noticia da Voz de Galicia que tamén analiza a participacion de Mar Coma mentras que o marca centrase unicamente en Carlos Sainz.
Non ten lenguaxe valorativa.
É máis obxetiva a do Marca.
Útiles son as duas noticias ainda que de diferentes maneiras unha pola cantidade de datos que dá sobre Carlos Sainz e outra polos datos que ofrece sobre moitos dos corredores.

Artigo- Carlos Sainz merece o premio PRINCIPE DE ASTURIAS para valorar todo o que conseguiu no mundo do rally e polo que tivo que pasar na súa carreira para chegar ata este punto. Este ano conseguiu o primeiro posto no dificil rally dakar no que só un español mais conseguiu este titulo. Carlos foi un corredor que tivo que pasar moitas dificultades devido os grandes accidentes que tivo por iso e un corredor con moito caracter e espiritu gañador.
Ademais ,moita xente reclama este recoñecemento para Carlos, incluso se formou un grupo social na rede facebook para apoiar a concesión deste premio o noso piloto de rallys español numero 1.
http://www.facebook.com/group.php?gid=292721892183&ref=mf
Outros gañadores deste recoñecemento como Fernando Alonso ou Michael schumacher, tamén corredores aínda que na fórmula 1, non fixeron máis méritos que Carlos, por iso se reclama que se lle conceda.
Contemplando o palmares deste corredor, ¿que mais ten que gañar para que o xurado lle conceda o premio?

FALTA O MÁIS IMPORTANTE: crear o teu artigo!!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License